Ramus virškinimas

SAVITERAPIJOSAKTYVIEJI TAŠKAI

10/11/2021

Kaip greitai persijungti iš adrenalino režimo?

Vien tik ramus, gilus kvėpavimas gali labai mums padėti. Kartu prijungus aktyviuosius, akupresūrinius taškus - poveikis dar geresnis.

Keletas tokių raminančių minučių greitai įjungia parasimpatinę nervų sistemą, nuramina stresą ir vidinį nerimą, o ramioje būsenoje prasideda vidiniai savigydos ir atsinaujinimo procesai.

Dalinuosi harmonizuojančia taškų seka ramiam virškinimui - tiek fiziniam, tiek emociniam. Emociškai skrandžio veiklą labai įtakoja nuolatinis nerimas, naujų idėjų nepriėmimas ir baimės.

Kiekvienoje pozicijoje švelniai palaikyti keletą gilių iškvėpimų. Galima daryti kelis kartus per dieną, tinka visai šeimai.

Naudinga tokioms dienoms, kai daug įspūdžių, patyrimų, emocijų - visa tai irgi reikia suvirškinti ir įsisavinti.

Įkvepiu ramybę - iškvepiu visą nerimą

#selfhealing #peacefulstomach #calming #accupressure #emotionalbalance #energymedicine #affirmations #happyflow